tisdag 19 mars 2013

Nära och kära vänner.

Att ha nära och kära vänner i sitt liv är verkligen ingen självklarhet. De flesta omges av nästan samma människor varje dag/vecka. Men hur många av dessa människor ser man egentligen som nära vänner? Eller är det människor som bara finns där som man inte har någon speciell relation med? Det kanske är människor man går miste om utan att man vet om det för att man inte riktigt försöker lära känna dem?

Idag hade jag förmånen att tillbringa förmiddagen tillsammans med mina fina vänner Hanna och Therese. En mysig stund med några jag ser som nära och kära. Några som får mig att må bra. Några jag håller varmt om hjärtat.

Detta är guld värt för mig. Lycka i livet är att älska och att bli älskad. Jag äskar mina vänner och jag känner mig älskad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tacksam för vänliga kommentarer!