söndag 17 februari 2013

Nytt år. Ny blogg. Ny start.

Varmt välkommen till min nya (förhoppningsvis blivande) fina blogg!

Jag har bloggat flitigt i ca två år, men förra året så dumpade jag min gamla blogg precis innan mitt bröllop. Sorgligt nog. Mitt fokus blev riktat till min man och allt det nya i livet, i stället.

Nu har ett halvår passerat och jag är sugen på att dra igång det hela igen. Funderade ett tag på att plocka fram min gamla blogg ur askan, men idén om en helt ny blogg lockade mer!

Vad min blogg kommer att handla om är diffust. Jag är inte en sådan människa som kan hålla mig till endast ett ämne, utan jag är så illa tvungen att blanda in lite annat kraffs i det hela.

Jag hoppas ni kommer trivas här. Ska försöka göra detta till en så trevlig plats som möjligt!

A.

1 kommentar:

  1. Det här blir nog bra! Ser fram emot din bloggstart igen. Har saknat att läsa dina funderingar. ;)

    SvaraRadera

Tacksam för vänliga kommentarer!